המפתח להצלחה עסקית וארגונית בעידן המודרני: שיפור שירות לקוחות
האם אי פעם הרגשתם תסכול מול נותן שירות? או אולי חוויתם רגע קסום של שירות מעולה שגרם לכם לחייך? כבעלי עסקים ומנהלים, אנחנו נמצאים בעמדה ייחודית להשפיע ...
שיחת הערכה מוצלחת צריכה להתייחס לשלושה היבטים מרכזיים:
וכפי שאמר הנרי פורד: "הדרך הטובה ביותר לנהל אנשים היא לגרום להם לחשוב שהם לא מנוהלים כלל". שיחת הערכה טובה היא הזדמנות לפתח מנהיגות אמיתית ולהצמיח את העובדים שלכם לגבהים חדשים.
רוצים ללמוד עוד על פיתוח מנהלים והדרכות צוות? צרו קשר ונתאים עבורכם תכנית המותאמת לצרכי הארגון שלכם.
אודותי: מרי קסלר לופו היא יועצת ארגונית מנוסה ומייסדת שותפה ומנכ"לית בארגון -BIZCO. מלווה ארגונים וחברות בתהליכי צמיחה והתפתחות ארגונית.
למידע נוסף וייעוץ, ניתן לשלוח וואטסאפ 058-6274967
*נכתב בספטמבר 2024
אתר זה פותח ע"י וריטיב טכנולוגיות בע"מ